miercuri, 18 martie 2009

Pe "DUDE" îl roade o problemă.... de limba română...

Zgura cratimătii
"De ceva vreme mă roade o problemă. Ca de obicei, crucială pentru soarta omenirii. În sensul că nu.

Întrebarea e următoarea: de ce înjurăturile românești sunt atât de greu de scris? Înjurăturile și, în general, sintagmele vulgare, n-ar trebui să fie cât mai simplu de scris? Păi, părerea mea e că da. Pulimea, care le folosește cu predilecție, n-are timp de școală.

De exemplu, comentatorii de pe site-uri de genul Libertatea, Can-Can, Zoso, Hot News întâmpină enorme dificultăți când trebuie să emane opinii despre ultimele pățanii ale Elenei Băsescu (exemplu arbitrar). O simplă urare de fu..." vaaai... citiţi mai departe aici, că e greu de reprodus:http://dudecore.blogspot.com/2009/03/zgura-cratimatii.html

6 comentarii:

  1. :))))))))))))))))))))))))))
    Are dreptate junele! Nu-i uşor!

    RăspundețiȘtergere
  2. :)))))))))))))))))))))))))))) e genial Andrei!

    RăspundețiȘtergere
  3. Doamna Cosovei, daca ati facut trimitere la un alt blog, atunci am comentat acolo. Cu ingaduinta dumneavoastra va voi mai vizita blogul, din cind in cind. Ceea ce imi place la blogurile de pe Blogspot este aceea ca ne verifica pe noi, comentatorii, ca stim sa citim de-abia dupa ce probam ca stim sa scriem.

    RăspundețiȘtergere
  4. am vrut să postez cu numele şi tot exersez de-o vreme aşa că mi-am pierdut şirul ...
    voiam să nu mai fiu Anomim CELLA dar nu mi-a ieşit duda :)
    dau semne de ramolisment, cred ...

    RăspundețiȘtergere
  5. Instalatoru

    Vă aştept oricând pe acest blog! Se redeschid terasele cu bloguri!

    RăspundețiȘtergere
  6. Instalatorul

    Pardon de instalatoru'.... scuze!

    RăspundețiȘtergere