marți, 24 martie 2009

ZĂPADA BERZELOR










JURNAL DE CĂLĂTORIE
De ţinut minte:

Volvo, Dunărea, Munţii Măcinului, Kiss Tv, căţeii vagabonzi… Magazin Chinezesc, Doctorul Popescu, Minodora, Cătălin, Nuţa, fusta neagră de catifea, Volvo, ceaiul verde şi amar, regretele, maşina ta, trecerea cu bacul, cocorii, nedumerirea, pădurea de sub ape, o Dunăre de linişte, Scoica, plaja pustie de lângă Năvodari, complexul de vile al arabului, Mamaia, whiskey Jim Beam, „Ce dracu’ caut eu aici?”… Hotel Parc, acvariul în care stătea tristă o rândunică de mare, Constanţa – Oraşul vechi, Daniel şi cartea lui care nu mai apare, o ninsoare de 2 minute, satul de tătari, telefoanele la care nu mai vreau să răspund, cartea mea care nu mai apare… „mergem unde vrei tu”… Balada NEJ, un englez care ştie să mănânce biftec tartar, whiskey Jim Beam... autobuzele lui Mazăre, cafeneaua de la Mall, whiskey Jim Beam, Autoritatea Navală Constanţa, duty free, Dune, Armani - Acqua di Gio... Autostrada Soarelui... şi ar mai fi nişte amintiri...

10 comentarii:

  1. Văd că domnul Jim Beam apare cam des în amintirile tale :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Lucia

    Da! Acum am văzut! Ai dreptate! O fi bine, o fi rău?

    RăspundețiȘtergere
  3. Lucia

    Nu râdeţi, doamnă, că nu ştiţi când...

    RăspundețiȘtergere
  4. Ştefania,

    Taie verbele şi e fain de tot :)
    Ştii tu...
    Zi-mi despre TTC.

    Vă doresc rouă în ADN.

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu mă pot abţine...

    În poezie nu există completări, adăugiri...
    Există doar tăieturi.
    Te rog să nu mă combaţi din prima :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Sky Rain
    Păi, dacă tai verbele, iese poezie! :)))))))))
    TTC e bine, scrie, citeşte... poate pune de-o antologie... mi-a spus mie Daniel că ar fi timpul... şi are dreptate.
    Rouă în acidul dezoxiribonucleic?????? E o nouă invenţie în genetică???? :)))))))

    RăspundețiȘtergere
  7. De ce nu?
    E răspunsul meu întrebare la toate râsetele şi întrebările tale. :p

    O să fie poezie, da. Şi?

    RăspundețiȘtergere
  8. Stefi, esti fermecatoare!Ai o minte tulburator de incitanta, ochi de fotograf lucid si romanntic.Precis ma vei ura, daca iti spun ca .desi poza ta cu tigara pare a fi un tot sarmant, ce bine ar fi daca ai renunta la prizat...

    RăspundețiȘtergere
  9. Anonim
    Mulţam fain! Frumoase vorbe.
    Cât despre fumat, desigur, ai dreptate. Încerc. Tot timpul încerc să las prizatul... am primit chiar şi o ţigară din aia electrică de la un domn care îmi duce grija...

    RăspundețiȘtergere