duminică, 12 aprilie 2009

Traian T Coşovei


OGLINDĂ



Ultimele stele s-au stins,

luminile aeroportului

au dispărut în întuneric,

până şi becurile chioare

de la bodega de peste drum

au tăcut –

semn că lăutarii plecaseră.

Era liniştea întunericului

descheiată la şliţ

şi o curioasă frenezie

de a savura absenţa luminii

ca şi cum ai rupe din codru

o rămurea

cu codru cu tot.

Un fel de all inclusive

pe care ţi-l oferă moartea

înainte de a-ţi arăta dormitorul

şi panopliile învingătorilor

spânzurând leneş de pereţi.



Sunt singur în cameră

şi mi-e frică de alţii ca mine.


Traian T Coşovei

8 comentarii:

  1. Foarte bună... Cînd citesc poeziile lui don'Traian încep şi eu să înţeleg ce-i aia poezie...

    RăspundețiȘtergere
  2. Lucia

    Da, domnule... şi eu la fel... :))))))

    RăspundețiȘtergere
  3. Pentru asta îl iubesc eu pe omul ăsta.

    RăspundețiȘtergere
  4. Finalul e superb.
    Într-o zi, una oarecare, o să încerc să scriu o poezea plină de sfârşit.
    TTC are liber la dropii, da.

    RăspundețiȘtergere
  5. Sky Rain

    Of, să apară o dată dropiile alea, că nu mai pot!

    TTC ştie "Dropiile" şi e mai nerăbdător decât mine!

    RăspundețiȘtergere
  6. Paste fericit, doamna Cosovei! Cit despre poezie, cred ca maestrul Cosovei ne-a daruit doua poezii intr-una singura: ultimele doua versuri mi se par o poezie in sine, cea adevarata.

    RăspundețiȘtergere