vineri, 13 martie 2009

LIBER LA DROPII!



Doamnelor şi domnilor!
Declarăm deschis anotimpul dropiilor! În acest anotimp, care poate dura între 50 şi 100 de zile (depinde de don Cristescu editoru'), toată lumea are liber la activităţi creative precum: dansul, cântatul, încântatul, aplaudatul, râsul, desenatul cu creta pe asfalt, pictatul, scrisul, croşetatul, blogăritul, morăritul, mărturisitul şi mai ştiu eu ce! Anotimpul dropiilor începe astăzi, 13 martie, 2009, după amiază... pe la orele 16.
Declarăm, aşadar, deschis anotimpul dropiilor!

14 comentarii:

  1. Dacă le practic la mine acasă se pun? Sau trebuie să fie doar pe scenă ?

    RăspundețiȘtergere
  2. Mădălina
    Se pun şi alea de-acasă!

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa fie intr-un ceas bun, doamna Stefania!

    P.S. O nedumerire a mea: coperta o sa fie cu dropii sau fara?

    RăspundețiȘtergere
  4. Lumi

    Mulţumim de vorbe bune!
    Nu, coperta nu e cu dropii. A vrut Florin Iaru să pună şi nişte dropii, dar nu a ştiut unde să le găsească şi să le tragă-n poză!

    RăspundețiȘtergere
  5. Să fie într-un ceas bun, că de iarnă m-am săturat ca de mere pădureţe :)
    am să trăiesc în anotimpul ăsta pîn-oi fi cu dropia-n mînă şi apoi, citind, mi-l însemnez şi-n calendar alături de celelalte
    încă trăiesc în deziluziiiluzii şi nu dau semne de îndreptare :)
    aşa că ...
    CELLA

    RăspundețiȘtergere
  6. Da. Dar de unde luăm noi nişte dropii?

    RăspundețiȘtergere
  7. Dna Stefania, cica sunt pe care de disparitie.
    Ia uitati ce spune tanti Wikipedia: "Dropia (Otis tarda) este o pasăre de stepă specifică stepelor din sud-estul Europei şi zonelor cu climă temperată din Asia. În România s-a găsi până acum câţva ani în Bărăgan şi se mai găseşte în rezervaţia naturală de la Beba Veche, judeţul Timiş, însă este pe cale de dispariţie."
    Eu zic sa ne multumim cu dropiile dvs. din carte.

    RăspundețiȘtergere
  8. Mergem la Beba Veche şi luăm împrumut o dropie :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Lumi
    Sunt păsări foarte frumoase, nici eu nu ştiam prea bine cum arată... că e pe cale de dispariţie... ştiam. De aici şi titlul volumului... dispare o lume şi nu vine nimic în locul ei...

    RăspundețiȘtergere
  10. Lucia
    Unde e Beba Veche? Mrgem, gata!

    RăspundețiȘtergere
  11. Ce fain :)
    Io o să truşchetez bigubastică :p

    Un dropiu

    peseu: Beba veche e aici.

    RăspundețiȘtergere
  12. Buna,draga Stefania, am reusit sa citesc o parte din postarile pe blogul tau. Daca iti amintesti bine sunt citiva ani de cind te tot felicit si te incurajez. Stilizarea ideilor, aranjarea sentimentelor/ trailor sufletesti in pagina-insumeaza o scriitura multiforma bogata, colorata . Tu insasi esti o reflectare inteligenta a oglinzii realitatilor romanesti.
    Te pup, scuza-mi greselile din vechiul comentariu, la calculatorul meu este inghesuiala, ma grabesc mereu , sotul, nepotul, invitatii si neinvitatii, ce mai tura vura este un computer bintuit bine... mi-e dor sa mai stam la sueta,te-am sunat de Sf, Stefan,de Craciun, de Pasti si nu mi-ai raspuns, verific imediat daca mai pastrezi acelasi numar. Ulterior am avut probleme de sanatate- operatie la genunchi, recuperarile sunt lente dar eficiente.
    Ne vedem curind, Toate cele bune si frumoase, Sanatate si lui Traian.

    RăspundețiȘtergere