duminică, 25 ianuarie 2009

Maine e luni si e Traian cu viaţa lui aşa cum e, nu cum era să fie....


Traian Cosovei, ce credeati?

BUCUREŞTIUL MEU





Nevrotic, mereu copleşit de probleme mărunte, de dileme dâmboviţene, de absenţa opiniei, oraşul meu uită buna cuviinţă. Copleşiţi de insatisfacţii, facturi, amenzi, scumpiri ori gropi în asfaltul zilei de mâine, bucureştenii par să-şi inventeze mereu alte şi alte motive pentru a fi necuviincioşi. Bătrânii îi urăsc pe tineri. Şoferii îi urăsc pe pietoni. Profesorii îşi bat elevii sau, pur şi simplu, îi împuşcă. Pentru că n-au citit “Pupăza din tei”. Relaţia dintre medicii şi pacienţi ne aminteşte riscul de a închide în aceeaşi cuşcă crocodili şi porumbei. Convieţuim într-o stare generală de mânie zgomotoasă, de conflict zumzăitor, de bârfă şi “scandal cu orice preţ”...
Restul articolului îl puteţi citi pe www.tamada.ro

9 comentarii:

  1. Ştefania, ţi-am "violat" blogul, ca să activez linkul către tamada.ro.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu ce sa mai violez ,
    Doar iti urez mult succes....

    RăspundețiȘtergere
  3. Deci se pitrecu. Se îmbogăţi blogomeraţia ! No, era şi cazul. Masa, dansul şi şosete calde la Talibanu, desigur.

    RăspundețiȘtergere
  4. Radu Humor
    Multumesc pentru urare... si, da, asa e. ce să mai violezi?

    RăspundețiȘtergere
  5. Daniel
    Daniele, s-a petrecut! Mai de voie, mai de nevoie... dar o ţuică dau, desigur!Nu ma eschivez! Uite, mâine, de exemplu...

    RăspundețiȘtergere
  6. denis! ai blog si noi nu stim????

    RăspundețiȘtergere
  7. Denis, te ascunzi în blogosferă? Am înţeles, vrei să te dai anonim, ca atunci cînd anunţăm premiul pentru cea mai blondă sau tinere speranţe să vii să spui "Eu sunt ăla". Sau scrii blogul lui Lili?

    RăspundețiȘtergere