duminică, 5 iulie 2009

LUCIAN VASILESCU

LUCIAN VASILESCU ŞI TRAIAN T. COŞOVEI LA
MARATONUL DE POEZIE ŞI JAZZ, 3-4 IULIE, 2009,
TEATRUL DE OPERETĂ, BUCUREŞTI




cât mai stau în picioare încă e bine

game pentru pianoctail
exerciţii de digitaţie (II)


cred că m-am zdrelit destul de rău de colţul dimineţii în care m-am
născut. altfel de ce s-ar aşterne peste toate zilele mele nopţile,
altfel de ce s-ar ascunde de cheile mele toate porţile?
altfel de ce-ar tremura în mine viaţa de frică?

că vine altul şi mi-o ridică.

altfel de ce atunci când alunec în oglindă mi se face milă? aşa, ca
un şpriţ: trei părţi de vin şi oleacă de silă.

dar încă mai stau în picioare, şi asta e bine. încă respir, încă văd,
încă mă mir că nu am uitat nimic despre tine. deşi nici măcar
nu te-am cunoscut: rătăcită cum eşti într-un viitor care pentru
mine a trecut.

cred că m-am zdrelit destul de rău de colţul dimineţii în care m-am
născut. mai cred şi că într-o zi, cândva, o să mă vindec şi eu de
viaţa asta în care mă tot prăbuşesc. c-o să înceapă şi pentru mine ceva.

în lumea fioroasă de sub ceresc.

4 comentarii:

  1. Buna, draga Stefania, cu sincera bucurie de regasire,iti dau semne de viata de si de pretuire,dupa o absenta in care pesemne m-am ascuns de vulcanicele sentimente din mine insumi si de lume. Tu esti mult mai puternice si mai rezistenta in fata "atacurilor" de orice forma. Despre POEMUL DE DUMINICA SEARA, comentariul meu este, felicitari, felicitari, felicitari, tisnete din profund si cu gratie, sfideaza uritul zilelor mereu conjunctural.

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte fain poemul! Cu tensiune existentiala! Exact in maniera cu care ne/a obisnuit atat el, cat si ioan es pop, cei doi locatari ai unei garsoniere de undeva de aiurea side peste tot, ubicua cum poezia, de altfel. FELICITARI pentru ca ati postat un astfel de poem! Se vede ca aveti sensibilitate, nu numai un sot-pohet serios si netradator cu scriitura lirica.

    RăspundețiȘtergere
  3. mihaelapreoteasa@yahoo.com3 noiembrie 2010 la 03:23

    Mi-l amintesc pe Traian T. beat-mort intr-o chestie televizata ! Super !

    RăspundețiȘtergere
  4. Mihaelo, mama...unde te exciti tu, mamica? Cate grade ai... la umbra?

    RăspundețiȘtergere